Termeni și condiții

SC Invitatie la Fericire SRL
J17/187/2020
42251326
Str. Arcasilor 52 G, Galati
IBAN: RO40BTRLRONCRT0CF9223201

1. Descriere societate si site

Site-ul pastelflowers.ro (denumit in continuare ”site-ul”) este proprietatea societatii SC  INVITATIE LA FERICIRE SRL (denumita generic „Floraria Pastel” sau „Pastel Flowers” ori „Pastel”), avand urmatoarele date de indentificare: CUI 42251326, numar de ordine in Registrul Comertului J17/187/2020, cu sediu social in Str. Arcasilor nr 52 G, Galati si punct de lucru pe Strada Domneasca nr 19, Galati.
• Site-ul poate fi accesat in mod gratuit de catre orice persoana care a implinit varsta de 18 ani si care este interesata de produsele pe care le ofera Floraria Pastel pe teritoriul Romaniei, asa cum acestea sunt identificate in cadrul sectiunilor ce pot fi gasite pe prima pagina a site-ului.
• Site-ul reprezinta un instrument de prezentare a produselor oferite de Floraria Pastel, prin accesarea acestuia vizitatorii avand posibilitatea de a realiza comenzi online/telefonice/achizitie de la punctele de lucru.
• Vizitatorii sunt acele persoane care acceseaza site-ul pentru a vizualiza informatiile continute.
• Pentru orice alte servicii ce pot fi implementate, in timp, prin intermediul site-ului, vor fi valabile aceleasi conditii stipulate in prezentul document, in afara de cazul in care noile servicii presupun formularea unor conditii distincte de utilizare.
• SC Invitatie la Fericire SRL nu isi asuma raspunderea pentru eventuale erori de afisare aparute pe site, precum nici pentru elemente de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate, de asemenea societatea noastra nu isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste buna functionarea a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri in materialele prezentate pe site, nefiind in nici un fel implicata in gestionarea acestora.

2. Plasarea comenzilor

 Pentru a putea plasa o comanda pe site sau telefonic Cumparatorul trebuie sa detina o adresa valida de e-mail. Adresa de e-mail va fi asociata contului de client de pe pastelflowers.ro, in masura in care alegeti sa va creati un cont. Prin intermediul adresei de e-mail pusa la dispozitie se va derula ulterior comunicarea dintre Vanzator si Cumparator.

  • In pagina produsului Cumparatorul poate verifica toate informatiile cu privire la caracteristicile acestuia, pretul de vanzare precum si disponibilitatea stocului. In masura in care stocul nu ne permite realizarea intocmai a buchetului solicitat de dvs., din lipsa anumitor flori, veti fi anuntat, iar noi vom confirma comanda abia dupa ce se agreaza o noua configuratie, respectand, totodata, estetica generala a aranjamentului floral.
  • Odata ce a fost identificat produsul pe care Cumparatorul doreste sa il achizitioneze se poate adauga in cosul de cumparaturi printr-un click pe butonul “Adauga in cos”. Cantitatea dorita sau chiar renuntarea la respectivul produs se poate gestiona prin intermediul sectiunii “Cos cumparaturi”.
  • Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de primirea unui e-mail automat care atesta doar plasarea comenzii. Constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit semnifica incheierea contractului la distanta, orice discutii telefonice, comunicari prin e-mail sau orice alte metode de comunicare la distanta cu reprezentantii Vanzatorului care confirma livrarea produselor. In cazul in care Cumparatorul nu este contactat de catre un reprezentant al Vanzatorului prin e-mail/telefonic in vederea confirmarii comenzii si furnizarii detaliilor referitoare la livrare, contractul nu se va considera incheiat, fara nicio obligatie din partea Vanzatorului, Cumparatorul intelegand faptul ca simpla confirmare automata a comenzii imediat dupa plasare nu genereaza obligatii contractuale in sarcina Vanzatorului.
  • Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice Cumparatorului rezultatul verificarii. Transmiterea prin e-mail sau telefonic, de catre Vanzator, a notificarii de livrare/a confirmarii livrarii catre Cumparator, fara a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului, iar acesta constituie momentul incheierii Contractului la distanta.
  • Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

3. Durata contractului

  • Prezentul contract este incheiat pe o durata determinata, respectiv pe durata necesara livrarii comenzii plasate prin intermediul magazinului online pastelflowers.ro.
  • Odata livrata comanda, contractul se considera onorat, Vanzatorul urmand sa fie responsabil doar pentru obligatiile legale si contractuale incidente ulterior livrarii produsului.

4. Pretul produselor

  • Pretul produselor Pastel este cel afisat pe site. Toate preturile afisate pe pastelflowers.ro includ toate taxele fiscale, conform legislatiei in vigoare. Preturile afisate pe site pot suferi modificari, Vanzatorul neavand obligatia de a anunta in prealabil aceasta modificare.

5. Facturarea comenzilor

  • Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

6. Plata

 Singura modalitate de plata acceptata de catre Vanzator este reprezentata de plata online a contravalorii comenzilor plasate prin intermediul site-ului. Autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul serviciului de plati Netopia Payments iar comanda se va procesa doar dupa confirmarea platii. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

  • Cumparatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului Netopia Payments. numele inscriptionat pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura. Pentru platile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumparatorului.

7. Politica de livrare

Pentru a ne asigura ca produsele comandate de dumneavoastra sa ajunga la destinatar in cele mai bune conditii, ne instruim livratorii sa transporte comenzile cu cea mai mare atentie.

Nu putem garanta timpi specifici pentru livrare deoarece pot aparea si situatii neprevazute care tin de forta majora (vreme nefavorabila, trafic aglomerat, volum mare de comenzi etc.)

  • Primim comenzi in Galati, de luni pana sambata si livram la domiciuliu in orasul Galati de luni pana vineri pana in ora 19:00, iar sambata pana in ora 14.
  • Inainte de sarbatori importante, va recomandam sa plasati comenzi cu cel putin 3 zile in avans pentru a avea o logistica sanatoasa, care sa garanteze tuturor clientilor primirea comenzilor.
  • Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie sau campanie, se aplica regulile acestora.
  • Produsele din categoria Buchete de mireasă / nașă sunt disponibile cu precomandă și au un timp de livrare de 14 zile.

Vanzatorul va ambala corespunzator produsele.

8. Politica de înlocuire

In cazul in care anumite sortimente de flori nu sunt in stoc sau florile primite de la furnizori nu sunt la standardele cerute de noi, Pastel isi rezerva dreptul de a le inlocui cu sortimente similare, fara a modifica valoarea, stilul si cromatica produsului.

In cazul in care modificarile sunt semnificative, va vom contacta pentru a va exprima acordul.

Cumparatorul intelege faptul ca pot exista anumite diferente intre produsele prezentate pe site si cele livrate, cum ar fi nuantele florilor, stadiul de inflorire, etc, precum si culorile altor produse auxiliare ce pot suferi modificari in functie de paleta de culori a diverselor aparate/monitoare sau ecrane ale dispozitivului dumneavoastra. De asemenea, Cumparatorul intelege faptul ca florile reprezinta produse a caror forma poate varia de la o floare la alta, inclusiv din aceeasi categorie sau tip de floare.

Floraria Pastel isi rezerva dreptul de a inlocui plantele suport (verdeata) si culoarea vasului, ambalajului in functie de stoc fara a notifica in prealabil cumparatorul. Fotografiile produselor  afisate in magazinul online Pastel fiind cu titlu de prezentare.

In cazul in care exista modificari in comanda dumneavoastra, va vom contacta telefonic pentru a va da acordul. In situatia in care nu reusim sa intram in contact cu dvs, vom considera ca avem acordul dumneavoastra.

9. Produse deteriorate

Toate aranjamentele florale Pastel sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materiale de cea mai buna calitate. In situatia exceptionala in care produsul livrat este deteriorat, va rugam sa ne contactati. Produsul va fi inlocuit in scurt timp sau, la alegerea cumparatorului, se va rambursa suma achitata.

In cadrul procedurii privind neconformitatea produselor, Cumparatorul va transmite pe cheltuiala proprie returul catre Vanzator. In cazul in care vanzatorul accepta neconformitatea, va restitui Cumparatorului suma de bani aferenta transportului, conform legislatiei aplicabile. In cazul in care se constata conformitatea produsului returnat, Clientul va suporta costurile privind transportul.

Este considerat deteriorat, produsul care prezinta urmatoarele: flori/plante oflite  si/sau rupte, recipiente sparte,fisurate.

Nu este considerat deteriorat, produsul care prezinta urmatoarele: stadiu diferit de inflorire a florilor fata de fotografiile de prezentare, inlocuirea florilor in functie de sezonalitate, calitate cu alte sortiment similar fara a modifica aspectul general. Sau valoarea.

 In cazul in care coletele prezinta cazuri de neconformitate la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa notifice neconformitatea in cel mai scurt timp dar nu mai tarziu de 2 ore de la refuzul receptiei prin e-mail la adresa de e-mail: [ contact@pastelflowers.ro]. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect este nula si nu poate fi luata in considerare. In urma primirii notificarii de neconformitate si  dupa analizarea notificarii dumneavoastra, Pastel va proceda la inlocuirea produsului sau la returnarea sumei achitate.

 10. Returnarea produselor

Conform dispozitiilor legale in vigoare si incidente, respectiv conform dispozitiilor art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”):

„Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:

  1. a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
  2. b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  4. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

Avand in vedere specificul produselor comercializate de catre societatea noastra, produsele din categoria flori nu vor putea si returnate fiind susceptibile a se deteriora rapid.

 In ceea ce priveste celelalte categorii de produse, respectiv carti, lumanari, recipiente etc. livrate impreuna sau nu  cu florile achizitionate pot fi returnate, iar consumatorul beneficiaza de dreptul de retragere prevazut de legislatia aplicabila, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare – cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv cu respectarea conditiilor de mai jos.

In masura in care Cumparatorul isi manifesta intentia de a se retrage dintr-un contract ce priveste si bunuri ce nu sunt perisabile, Vanzatorul urmeaza a ii comunca acestuia din urma, valoarea ce urmeaza a ii fi returnata prin raportare la valoare produsului ce face obiectul returnarii.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme de folosire excesiva.

 Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termen de 14 zile de la data receptionarii produsului, cu toate accesoriile aferente, impreuna cu o copie a facturii. Produsul urmeaza a fi returnat prin utilizarea oricarui serviciu de curierat rapid.

 Pentru a respecta termenul de retragere din contract Cumparatorul trebuie sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

 Niciun component al produsului nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de utilizare.

Rambursarea (paertiala sau totala) a valorii produsului, se va face catre Cumparator in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vanzator a notificarii Cumparatorului de denuntare unilaterala a contractului.

 Returnarea sumelor achitate de catre Cumparator se face in acelasi mod cu cel ales de catre Cumparator la tranzactia initiala, daca acesta din urma nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii. Vanzatorul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul primirii dovezii ca acesta a fost expediat catre Vanzator, in functie de care din cele 2 fapte se petrece primul.

Scroll to Top
Call Now Button